Veel mensen vragen ideeen. Maar wat zijn je eigen ideeen. Stel, wat heb je nodig, zou fijn zijn als je ooit zelf n een verpleeghuis woont. Wat zijn je eigen wensen in activiteitenbegeleiding. Leef jezelf in. Toekomst is maakbaar.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsGééééééééén bingo en perplichte “gezellige” meezing middagen :-0
Gezellige dagjes uit lijkt me wel wat en uitgebreidde bibliotheek, zowel grootletter als fatsoenlijke gesproken boeken, met niet alleen streekromans en verder denk ikdat ik een hele saaie oudere word. Lekker op mezelf.
Nee ik zal zelf geen dankbaar object zijn voor de AB-ers van dan.
Groet Saskia
Misschien wel, maar de meeste bejaarden van nu hebben niet veel met computers, mobieltjes, sms-en etc. En de creatieve technieken van nu waren er 40 jaar geleden ook nog niet allemaal. Ik weet zeker dat als wij bejaard zijn er hele andere activiteiten bij komen. Misschien wel interactief gymnastiek via satelietverbinding met een personal trainer in Frankrijk en je oude ge-emigreerde buurtjes in Spanje?? Who knows!
En er zullen qua creatieve activiteiten ongetwijfeld nieuwe technieken bijkomen. Grote letterboeken download je op de laptopje die natuurlijk NIET op je rollator staan maar op een furistische uitvinding waardoor we ondersteund lopen maar niet in een blauwe polonaise door de bejaardenhuisgangen stiefelen ;-)
Ik benhet eens met Lise, je moet uitgaan van wat de bewoner het leisfte zou willen, niet van hoeveel bingoprijsjes er uit het budget kunnen en zo bepalen hoevaak de bingo is.
En als we toch geen bingo willen, wat doen we dan?? Ouderwets marktplaatsje.nl bieden??
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?