Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

knutsel idee

• Miranda

Een collega van mij gaat trouwen. Heeft iemand een leuk idee wat ik met de mensen kan maken?

• Jet

Welke doelgroep werk je?

• an'tjeee

Ik heb had precies dezelfde situatie vorig jaar….wij hebben met de bewoners van crepe papier bloemen gemaakt, deze werden i.p.v rijst gegooid. Verder kun je ook een hart maken met hierop gedichten of verhaaltjes door bewoners geschreven. Zie beschrijving www.abcafe.tk (Valentijn) of mail me anders antjeee@lycos.nl.

Zoals Jet schreef dit hangt erg af van de doelgroep, heb je andere ideeen nodig dan mail je me maar!

• Anne

Ik werk met verstandelijk gehandicapten. Op mijn trouwerij was de groep bij de trouwplechtigheid en hadden bogen met rozen gemaakt, terwijl wij na de plechtigheid onder de bogen door liepen werd er met rijst en confettie gegooid. Erg leuk en voor mij bijzonder

• Luke V.D.

Dag Miranda ,

zijn uw vrienden al reeds getrouwd ?

Als het anders dan anders mag gebeuren ,

iets met liefde en de mooiste kleuren …

neemt je een vierkantig karton en bedekt je dit in mooi hemelsblauw blinkend papier er op kleven ,

maakt je in wit blinkende stof een kussentje in model van een Hartje ook om daar op te kleven …

En in het midden van het Hartje zet je een spaarvarkentje daarop ,

met een €uroke erin en een mooie brief met daarop …

Bv.

Een belangrijke dag die vandaag begint en belangrijk is voor heel jullie leven ,

niet enkel vandaag maar elke dag verder moeten jullie Gelukkig verder zweven …

Vandaag ben je trots en zegt je “ik hou van jou”zoals ik je heb leren kennen ,

laat ons elkaar heel ons leven samen verder met gelukkige dingen verwennen …

In de lente zullen jullie genieten van de bloemen en de vogeltjes die zingen ,

In de zomer vakantie nemen om als tortelduifjes samen in zee te springen …

In de herfst wandelen in het bos als verliefde eekhoorns in elkaars armen ,

In de winter gezellig samen blijven knuffelen en elkaars verwarmen …

Proficiat met jullie huwelijk en veel geluk ,

met deze speciale start gaat het alvast niet stuk .

Groetjes hoop dat je er iets mee kunt doen bye

Miranda schreef:

>

> Een collega van mij gaat trouwen. Heeft iemand een leuk idee

> wat ik met de mensen kan maken?

• leonie

de clienten een gekleurd vel geven, hierop ze wat laten schrijven, gedichtje, plaatjes, iets inkleuren, fotos van je clienten/instelling ouderwetse fotos van trouwerij, bijelkaar in een zelfgenmaakt boek doen/

succes! groetjes

• marieke

toen ik vorig jaar trouwde hadden collega's voor mij een boeket van crepe papieren bloen en piepschuim en ‘woodsies’. Een blijvend bruidsboeket. Ook kreeg ik een album waarin collega's en bewoners collage's en wensen/ gedichten hadden geschreven.

succes