Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WK voetbal 2006

• leonie

hoi, ik werk als AB-er in een zorgcentrum met ouderen, met het WK voetbal kijken wij gezamenlijk met onze bewoners op groot scherm naar de wedstrijden. Wie van jullie doen dat nog meer? En hebben jullie ook leuke activiteiten die we om het WK kunnen doen?

hopen dat onze jongens gaan winnen!

gr. leonie

• irma

Halllo ik werk ook in een zorgcentrum voor ouderen, Bij ons komt een styling bureau om de boel te versieren en als onze jongens ver komen gaan we de voetbal wedstrijden op groot scherm kijken. verder doen wij niet zo veel

Je kunt bijvoorbeeld een guiz maken over voetbal en dat ze die inleveren en daar prijs aan verbinden

jah er is nog wel wat leuke dingen te bedenken.

vriendelijke groeten irma

• tineke

hallo, ik werk in een pg verpleeghuis met maar 40 bedden. ons budget is niet zo groot dat we fors uit kunnen pakken. Toch besteden we er aandacht aan door alles te versieren, op de wedstrijddag van Nederland oranje t-shirts, petjes ed te dragen.

Wedstrijdschema,s bij houden enz. Kijken met de bewoners die het leuk vinden.

groet Tineke

• rachel

hallo, ik werk in een woon/zorg complex voor ouderen (verzorging en aanleun) en wij hebben per etage een voetbalpoulle gemaakt met de te spelen wedstrijden van oranje. als men denkt dat nederland gelijk speeld: 1 punt, en als men dent dat ze gaan winnen: 2 punten. aan het eind kijken we dan wie de meeste punten heeft per etage en deze bewoner krijgt dan een kado. verder hebben we voor ons huiskamer project nog een voetbalquiz gemaakt en gaan we alle etages versieren.

groetjes racheltineke schreef:

>

> hallo, ik werk in een pg verpleeghuis met maar 40 bedden. ons

> budget is niet zo groot dat we fors uit kunnen pakken. Toch

> besteden we er aandacht aan door alles te versieren, op de