Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

reminiscentie

• leonie

hoi ik start binnenkort een reminiscentiegroepje, wie heeft er nog tips, advies etc voor mij? evt. gespreksact. zijn digitaal welkom, groetjes leonie

• Jolanda

Hoi Leonie,

Een heel goed boek waar werkelijk alles instaat om een groepje te beginnen is; Terug naar Toen;geschreven door Ingrid Barendsen en Wil boonstra.

Is te bestellen onder ISBN nr; 905574476-x. Of te leen in de biliotheek.

Allle informatie die je nodig hebt om de reminiscentieactiviteit op te zetten en uit te voeren staat erin, evenals de verhalen. Veel suc6, groetjs Jolanda

• leonie

hoi Jolanda,

dank je wel voor je tip. ik heb wat rond gesurft op internet en ben een titel van een handleiding voor remniscentie tegengekomen,

door huub buijsen en karin poppelaars. dit boek wordt niet meer gedrukt door de uitgeverij. ik ben zeer geinterreseerd in dit boek. ik ga door met mijn zoektocht.

groetjes leonie

• Paulien

We hebben een tijdje een reminicentie kist via het Alzheimer café geleend.

Mischien dat je het kunt vragen.

Hier zitten voor de bewoners herkenbare voorwerpen in.

gr. Paulien

• tineke

hallo Leonie,

het is idd een heel bruikbaar boek, ik wil het niet missen maar misschien ergens bij de slegte ofzo?

succes met je zoektocht

• Paulien

Hoi Leonie,

Ik heb het boek Terug naar Toen, via Bol.com besteld. Hier is het boek gewoon te bestellen.

succes,

gr. Paulien

• wil boonstra

kijk op www.perspectiefuitgevers.nl voor de boeken TERUG naar TOEN 1 en TERUG naar TOEN 2