Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat geven we oma?

• Chrissie

Mijn oma is bijna jarig. Elk jaar de moeilijke vraag: wat geven we oma? Ze heeft alles al, krijgt altijd al bloemen en chocolade. Ze stikt in de foto's van 15 kleinkinderen en 23 achterkleinkinderen.Leest niet meer, houdt niet van muziek, dementeert. Ze wordt gewassen, maar je hoeft geen lekker schuim te geven, want dat wordt toch niet gebruikt…Ik kom er gewoon niet meer uit.

Voor een ander ben ik best creatief maar nu…

HELLLUUUP!

• Jet

Een dagje uit? Een uitstapje naar iets wat ze leuk vind. Kan ook ergens een gebakje eten zijn.

• Chrissie

Goed idee Jet!

Al kan ze niet goed naar buiten… we kunnen wel iets regelen wat gewoon in het verz.huis te doen is. Een beetje high tea achtig, lekker snoepen en thee leuten met de kleinkinderen, dat vind ze vast leuk.

Bedankt!

• marleen

Hoi,

Wat ook erg leuk is, een herinneringsdoosje. Dit is een doosje waar in je foto´s kunt plakken een fijn stofje om te voelen, of een parelketing enz, enz.

Dit kan later ook een leuk aandenken zijn aan je oma.

Groetjes marleen

• marieke

een platenboek met iets van haar intresse, baby, hobby of de omgeving waar zij is opgegroeid.

• an'tjeee

Hey,

Ik heb nog een idee, maar heel wat anders dan van de anderen:

maak iets van een zuivelmand (zoek een zuivelboerderij op in de buurt) Ze hebben alles in kleine hoeveelheden, en verpakkingen waar oude liedjes op vermeld staan. Het zijn ook allemaal producten, die wij niet kennen, maar de ouderen zijn heel erg enthousiast weet ik uit eigen ervaring!

• Anke

Je kunt ook een levensboek voor haar maken!