Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

geschiedenis van activiteitenbegeleiding

• Zorgboerderij Scilla Andante

wie heeft er informatie, literatuurtips e.d. over de geschiedenis van de activiteitenbegeleiding in Nederland?

alvast hartelijk bedankt

Corneli

• sandra

Hoi Corneli,

Bij ons op de site staat een stukje over de geschiedenis en enkele doorvewijzingen naar andere pagina's waar je deze info kan vinden.

gr sandra

www.activiteitenbegeleidingssite.tk

• Lieke

Hoi Crneli,

ik ben momenteel bezig met het schrijven van een artikel over de profilering van de activiteitenbegeleider. Voor dat artikel heb ik een heel stuk over de geschiedenis gevonden. Ik heb de info uit:

Beroepsprofiel activiteitenbegeleider / beroepsprofiel activiteitentherapeut

Beroepsonderwijs en volwasseneducatie.

Samengesteld door: Argevo Beroepsvereniging, BAB beroepsvereniging, NeVAS functionarissenvereniging.

Uitgegeven in 1990 door SLO, Enschede

Ik hoop dat je wat met deze info kunt.

• caat

Heey Corneli

had dat meteen gevraagd joh, ik heb vorig jaar dezelfde opdracht gehad en heb het misschien nog wel thuis liggen. Ik hoorde van je zoon ook al dat hij het zocht……Heb je het nog nodig?? Dan moet ik zoeken!

groetjes en succes verder

Carin

• Rita

Hallo,

Ik ben voor mijn scriptie (spw4) op zoek naar informatie over de geschiedenis van de activitietenbegeleiding + activiteiten met dementerende ouderen.

Wie kan mij hieraan helpen?

groetjes

Rita

• wessels

Hallo,

Ik ben bezig met de opleiding SPW 4

We moeten een opdracht maken over de geschiedenis van de activiteitenbegeleider.

Dit moeten we presenteren op A 2 formaat aan de hand van foto's.

Kun je me advies geven waar ik foto of beeldmateriaal kan vinden op internet.

Ik ben hier al verschillende dagen mee bezig, zonder resultaat.

Alvast bedankt voor je reactie.

Gr. Sandra

• jantje beton

ja lul achterlijke lul