Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

optreden Parlando

• Anja Rekers

Hallo ab-ers

zijn er die net als wij een slechte ervaring hebben met de groep parlando?

zij kwamen in ons zorgcentrum voor een optreden en gingen zomaar weg toen de kleedkamer niet aan hun (overdreven)eisen voldeed.

Hierdoor lieten ze 175 bewoners teleurgesteld achter!

Graag zou ik horen of anderen ook dit soort ervaringen hebben met deze groep.

Groetjes, Anja.

• an'tjeee

Dank je wel voor deze melding, maar ik heb hier geen ervaring mee, wel vind ik de eisen nergens op slaan. Dat is zeker een teleurstelling geweest

• een zangeres

Leest u even het onderwerp artiesten?

U heeft contractbreuk gepleegd en wij zijn wederom de zwarte piet.

U leest niets en houd zich niet aan afspraken en dus kon door u het optreden niet door gaan waardoor twee teleurgetelde artiesten anderhalf uur voor niets onderweg waren om weer huiswaards te gaan met een lege portomonee 3 uur reizen voor de kat z,n viool.

Wij doen volgens u moeilijk maar waarom zouden we dat doen tenkoste van onze eigen portomonee?

Omdat u de dingen die wij nodig hebben niet serieus neemt.

Gelukkig doen verzorgt ons bedrijf zo,n 200 optredens per jaar waar het wel in orde is.

Vreemd vind ik het dat juist degenen die zelf de boel niet in orde hadden hier zitten te miepen ten koste van ons werk ,inkomen en dus leven van onze gezinnen.

• een zangeres

an'tjeee schreef:

>

> Dank je wel voor deze melding, maar ik heb hier geen ervaring

> mee, wel vind ik de eisen nergens op slaan. Dat is zeker een

> teleurstelling geweest

Hup en daar gaan we weer met elkaar het handje boven het hoofd houden.

U heeft geen ervaring hiermee maar vind wel onze eisen belachelijk.

Kent u onze voorwaarden dan wel?

Dit zijn betalingsvoorwaarden zoals ieder bedrijf heeft en een aantal zaken die wij nodig hebben om uberhaupt te kunnen spelen.

Dez dingen noemen we ook standaard als de boeker belt en als die dingen niet aanwezig zijn kan er altijd van tevoren een mouw aangepast worden en gezocht worden naar een oplossing.

Als wij het niet weten en er getekent word ,komen wij op de dag zelf voor grote verassingen te staan en in tijdnood met opbouwen en om dat te voorkomen sturen we alsnog een herinneringsbrief met de nodige dingen erin waar al voor getekent is.

Daar staat heel duidelijk in dat als het niet in orde is er dan geen voorstelling is.

Tijd zat om alsnog een telefoon te pakken dus denk ik……

Onze belachelijke eisen zijn: een podium van 5x 2,5 [VEEL APPARATUUR OP PODIUM EN PLEK VOOR TWEE DANSENDE MENSEN}

een kleedruimte van 2x4 waar je niet in moet kunnen kijken{staan haast naakt en hebben :kleedkist ,twee stoelen ,tafel,kleedrek,20 kostuums ,schminkkoffer,accesoires en 8 paar verschillende schoenen bij ons}

Omdat we heel snel moeten omkleden en het secondenwerk is ,staat dit dan ook expliciet en duidelijk genoemd als kleedkamer DIREKT aan het podium.

Dit hoeft niks luxe te zijn maar kan ook d.m.v lakens of gordijnen ,kamerschermen gemaakt worden.

Iedere gek kan iets fabriceren maar als er niets gelezen word en juist omdat wij artiest zijn en er bij voorbaat al gedacht word dat onze eisen belachelijk en arrogant zijn en men zich niet afvraagt of we die dingen niet gewoon nodig hebben.

Als we absurde eisen zouden stellen dan zouden dat dingen zijn zoals een bepaald merk bronwater,kratten pils en aanwezige masseuses,kom zeg we vragen alleen een podium en keedruimte direkt eraan ,dat is toch normaal bij een theatershow of niet?