Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

optreden Parlando

• Anja Rekers

Hallo ab-ers

zijn er die net als wij een slechte ervaring hebben met de groep parlando?

zij kwamen in ons zorgcentrum voor een optreden en gingen zomaar weg toen de kleedkamer niet aan hun (overdreven)eisen voldeed.

Hierdoor lieten ze 175 bewoners teleurgesteld achter!

Graag zou ik horen of anderen ook dit soort ervaringen hebben met deze groep.

Groetjes, Anja.

• an'tjeee

Dank je wel voor deze melding, maar ik heb hier geen ervaring mee, wel vind ik de eisen nergens op slaan. Dat is zeker een teleurstelling geweest

• een zangeres

Leest u even het onderwerp artiesten?

U heeft contractbreuk gepleegd en wij zijn wederom de zwarte piet.

U leest niets en houd zich niet aan afspraken en dus kon door u het optreden niet door gaan waardoor twee teleurgetelde artiesten anderhalf uur voor niets onderweg waren om weer huiswaards te gaan met een lege portomonee 3 uur reizen voor de kat z,n viool.

Wij doen volgens u moeilijk maar waarom zouden we dat doen tenkoste van onze eigen portomonee?

Omdat u de dingen die wij nodig hebben niet serieus neemt.

Gelukkig doen verzorgt ons bedrijf zo,n 200 optredens per jaar waar het wel in orde is.

Vreemd vind ik het dat juist degenen die zelf de boel niet in orde hadden hier zitten te miepen ten koste van ons werk ,inkomen en dus leven van onze gezinnen.

• een zangeres

an'tjeee schreef:

>

> Dank je wel voor deze melding, maar ik heb hier geen ervaring

> mee, wel vind ik de eisen nergens op slaan. Dat is zeker een

> teleurstelling geweest

Hup en daar gaan we weer met elkaar het handje boven het hoofd houden.

U heeft geen ervaring hiermee maar vind wel onze eisen belachelijk.

Kent u onze voorwaarden dan wel?