Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

griekse middag

• angelica

ik werk in een verpleeghuis op een afdeling met pg bewoners, tevens hebben wij ook een afdeling met somatische bewoners.

binnenkort willen wij (AB'ers) een griekse middag organiseren. nu heb ik al wel wat ideetjes zoals een hapjes proef middag, griekse volksdans groep etc maar ik was benieuwd of misschien een van jullie nog een leuk idee heeft?.

groetjes Angelica

• Saskia

Ik heb zelf ook een keer een Italiaanse middag georganiseerd en toen hebben we de bewoners een quiz laten spelen. Verspreid door de zaal lagen dan vragen en de bewoners kregen bij een aantal vragen bijvoorbeeld hapjes en drankjes. Dit werd als erg leuk ervaren.

• Chrissie

Ik dacht ook aan een quiz (oudheid, Ol. Spelen, Griekse goden)

Of wedstrijdje borden kapot gooien (hoppa!) De sirtaki dansen, verder alles wat met zee, zon eilanden etc te maken heeft. En een borrel-uurtje met ouzo misschien ??

have fun

Chissie

• Vlinder

Misschien is het wat om een voordraag/ voorleesmiddag te organiseren over de oude griekse mythen en verhalen… Zijn meestal erg boeiend…

Zoek eens onder www.beleven.org/verhalen/themapagina.

Groetjes en suc-6

• Vlinder

K Bedoel de site die Chrissie beschrijft 20-01-06 in : re:vakantieweek….angelica schreef:

>

> ik werk in een verpleeghuis op een afdeling met pg bewoners,

> tevens hebben wij ook een afdeling met somatische bewoners.

> binnenkort willen wij (AB'ers) een griekse middag

> organiseren. nu heb ik al wel wat ideetjes zoals een hapjes

> proef middag, griekse volksdans groep etc maar ik was

> benieuwd of misschien een van jullie nog een leuk idee heeft?.

>

> groetjes Angelica

• Natascha

Hallo,

Ook wij hebben wel eens een Griekse maand georganiseerd en deden diverse Griekse dingen. Zo had ik via de Griekse bureau voor toerisme posters ontvangen en hebben we op de afdeling een grieks hoekje gemaakt met een druivenboog etc.

We draaide in die week een Griekse dvd van Bzn, hadden een griekse maaltijd, een Griekse quiz.Dit alles was een groot succes.

Veel plezier met de voorbereidingen!