Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

dierencollage maken.

• Irma

ik heb 1 keer in de 2 weken groene vingers in een zorgcentrum, nu heb ik een cylcus wat betreft we doen, dan gaan we wat planten, of een natuurfilm kijken. en een keer een bepaald dier uitlichten. nu wou ik een collage maken over dieren maar ik kan nergens tijdschriften van dieren vinden wie heeft een tip of wie heeft een ander leuk idee om te maken over een dier.

• Chrissie

internet en printen?

bibliotheek en kleurenkopie-tjes?

Anders moet je eens op fotografie sites kijken, er zijn natuurfotografen die de mooiste beelden maken. Hoe het met de copyrights zit weet ik niet!!!!

En de bieb heeft vaak wel dieren tijdschriften, misschien dat je de overjarige tijdschriften kan vragen om te verknippen?

je zou ook een dier kunnen (laten) schilderen of tekenen. Zelf of door een crea bewoner…

• Jet

Een dier van papier mache maken.

• marieke

grasduinen, bij dierenartsen of dierenwinkels liggen ook vaak wel (gratis) tijdschriften

• loesjepausini

voor een project op school had ik ook heel veel dierenplaatjes nodig;o.a voor een collage. we hebben toen dierenuin,dolfinarium,zeehondencreche en dat soort instanties gemaild. en ik heb heel veel binnengekregen;helemaal gratis! ik heb hier ook nog het een en ander liggen….marieke schreef:

>

> grasduinen, bij dierenartsen of dierenwinkels liggen ook vaak

> wel (gratis) tijdschriften