Binnenkort (22 februari) hebben wij op het activiteitencentrum voor verstandelijk gehandicapten een carnevalmiddag. Heeft iemand ideeen wat betreft kleding en accesoires voor zowel man als vrouw. Thema is Sjonnie en Anita.
Al vast bedankt,
Margreet
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsHoi,
misschien een ideetje alleen heb je hier op dit moment weinig meer aan:
ga feestwinkels langs of groothandels, en leg hieruit voor welke doelgroep je dit gebruikt.
Uit eigen ervaring blijkt dat veel van deze zaken wel wat willen schenken. Wel kost het wel wat tijd om op zoek te gaan, maar je krijgt er ook wat voor!
Misschien dat je bij een tweedehandswinkel nog wat lekker foute kleding kan kopen, te korte rokjes voor de meiden (liefst met een leggin eronder) en een gekleurd kostuum of een gekleurde gladde zijden blouse voor de mannen. En op de markt of bij bv de Zeeman zijn vast wel lelijke opzichtige sieraden te krijgen. Een pot natte gel voor de mannen en een te grote zonnebril. Harige bakkebaarden, beetje nep borsthaar uit de blouse en een grove schakelkettingbij de mannen. En natuurlijk bubbelgum voor de meiden. Heb je blonde pruiken?(flink touperen ;-) Nederlandstalige muziek lijkt me geen probleem
Je maakt het jezelf niet echt makkelijk hoor! Dit thema is moelijk aan te kleden zonder kleding te huren. Wat misschein ook leuk is: een opel manta club aanschrijven en vragen of ze gratis de clienten van husi op willen halen of zo. Met een beetje geluk wonen er liefhebbers in de buurt. Ik weet alleen niet of ze hun grote trots met Sjonnie en Anita gelinkt willen hebben….
Hoop dat het leuk wordt! Ik zou willen dat we hier ook foto's konden prikken :-)))
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?