Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

moeilijk verstaanbaar gedrag

• larissa.reijnders

Voor het voltooien van mijn scriptie (competenties van begeleiders van verstandelijk gehandicapten met moeilijk verstaanbaar gedrag) en om de begeleiding van deze mensen te verbeteren en intensiveren ben ik op zoek naar locaties waar er met deze doelgroep wordt gewerkt. Zo kan ik kontakten leggen om op bezoek te gaan. Op internet wordt ik er niet (op enkele locaties na) zo heel veel wijzer van aangezien locaties/instellingen vaak op breder vlak benoemd worden. Wie kan mij helpen door aan te geven waar er met deze doelgroep wordt gewerkt??

Alvast bedankt!!

• an'tjeee

Hoi,

Ik vind dit wel een moeilijke vraag, maar ik zou (afhankelijk van je woonplaats) eens contact opnemen met stichting de Bruggen (www.debruggen.nl) Dit is een grote instelling met heel veel locaties, en er zijn ook verschillende niveau en ziektebeelden etc. De Bruggen zit in Waddinxveen, Schiedam, Nieuwveen, Zwammerdam en nog een aantal plaatsen!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes