Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Diaserie Utrecht

• Willemien

Hallo ABers,

Ik ben ABer in een verzorgingshuis met 35 bewoners. Nu ben ik op zoek voor mijn themaweek Utrecht op zoek naar een diaserie. Waar kan ik die huren/kopen?

• Jeann

Je hebt kans dat je meer succes hebt als je een bepaalde wijk in Utrecht kiest. bv Wijk C of Lombok. Dan kom je misschien bij (oud) bewoners uit die gratis wekl een middagje dia willen showen, ik neem aan dat dta is wat je zoekt.

Google op: “erfgoed utrecht”. Dan vind je een site over erfgoed in utrecht met links naar historische verenigingen.

Google ook op “oud utrecht”dan kom je meteen bij de site van oud utrecht, zij geven lezingen.

Het is een beetje ingewikkeld zo, maar ik mag officieel geen links plaatsen hier geloof ik

succes ermee

Jeann

• activiteitenbegeleider

ik zou het proberen binnen de plaatselijk bibliotheek, daar kun je van alles lenen en ook dia,s over utrecht, daar zou ik gaan informeren , of via instanties in utrecht, b.v vvv kantoor

veel succes Irma Willemien schreef:

>

> Hallo ABers,

> Ik ben ABer in een verzorgingshuis met 35 bewoners. Nu ben ik

> op zoek voor mijn themaweek Utrecht op zoek naar een

> diaserie. Waar kan ik die huren/kopen?

• Wim

Hallo Willemien,

ik heb geen dia's voor je, maar ik ben bezig met een video project voor ouderen in ons wooncentrum en heb op dit moment twee videobanden met oude beelden van Utrecht. Mocht je hiervoor belangstelling hebben (lenen bedoel ik) dan hoor ik graag van je.

• Willemien

Super meegedacht maar wij hebben alleen een diaprojector, daar de bewoners geen voorkeur hebben voor video's. Daarom dus echt op zoek naar dia's.

Dank voor je reactie.