Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Werken op de afdeling en belevingsgerichte zorg

• Anke

Hallo allemaal,

Ik werk 32 uur als AB-er in een verpleeghuis op de afdeling PG… Nu wil de organisatie het een en ander veranderen omtrent de werkwijze vanons team… Op dit moment werken wij voornamelijk op de centrale AB-ruimte met verenigingen. Maar de organisatie wil beginnen met het invoeren van belevingsgerichte zorg (erg leuk), en wil dat wij nu de hleft van onze uren op de afdeling gaan invullen.

Wie heeft hier ervaring mee? (Zowel positief als negatief) Hoe werken jullie? Werk je en op de AB en op de afdeling, of werk je of of… Watis je invulling als AB-er op de afdeling, en hoe ziet je dag er uit?

Ik zou het leuk vinden wat reactie's van collega's te horen, en te kijken welke ideeen ik kan gebruiken!

Alvast bedankt! Tot horens!

Groetjes,

Anke

• sandra

Hoi Anke,

Ik ben zelf ook bezig om belevingsgericht werken op te zetten binnen ons zorgcentrum. Ik heb vorig jaar de cursus belevingsgericht werken in de psychogeriatrie gevolgd bij cerein.

Als je meer wilt weten neem dan contact met mij op.

Gr Sandra

www.activiteitenbegeleidingssite.tk

• Karin