Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar ideetjes voor Bewegen Op Muziek (BOM) voor oudere verstandelijk en/of lichamelijk gehandicapten mensen. De aktiviteiten moeten vooral zittend gedaan kunnen worden.
Wie kan me helpen?
groetje,
nelleke
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumshallo Nelleke, ik ben voor ouderen ook al eens op zoek geweest , maar er is heel weinig voor onze doelgroep. Ik ben gaan zoeken op Xenox music en media, daar kun je c.d.`s luisteren en bestellen met een lage bpm. verder heb ik al eens geinformeerd of er niet een soort aerobic cursus voor ouderen gegeven kan worden, maar op het moment is dat er nog niet, alleen een opleiding voor pilates voor ouderen, maar dan praat je over 55 plus, zonder beperkingen, dus…. jammer je zult zelf creatief en inventief moeten zijn, maar als je bekent bent met 32 tellen en cuing kom je natuurlijk, met de goede muziek ook zelf wel een eindje op weg, succes,groetjes Esther
Ik heb ooit een workshop gedaan met Tiny ?(weet achtenaam niet meer) van Cerein. Zij had een leuke CD… Balnootjes misschien ken je het wel…Er staan liedjes op met bepaalde ritmes die erg herkenbaar zijn en leuk zijn om op te bewegen. Als je deze CD nog niet kent wil ik wel ffe beter voor je zoeken en ook de papieren van de workshop opzoeken, maar dan hoor ik het wel.
groetjes Annelies
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?