na de zomervakantie ga ik stage lopen bij een dagactivitietencentrum voor lichamelijke gehandicpaten.
Mijn vraag is… wie heeft leuke ideen voor activiteiten die ik zou kunnen doen???
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsNou, ik ben er zelf lang deelnemer geweest, dus eeehhh….
Waar denk je aan??
Ik noem: koken, bakken, fotografie, muziek, keramiek, houtbewerken, sport, textielbew, computer (fotobew, ACkrant maken, emailcursus, internetcursus, gamen) zijdeschilderen, taartenbakservice, tekenen/schilderen, speksteen, gedichten maken, verhalen vertellen, levensverhaal in boekvorm, bloemschikken, filmtheater, drama, yoga, beautysalon, sieradenmaken….
wil je de andere 30 ideeen ook nog horen??? ;-)
Het is natuurlijk altijd afhankelijk wat voor beperkingen er zijn bij de deelnemers. Maar muziek is, en dan spreek ik uit eigen ervaring, bijna altijd geschikt om te doen als aktiviteit.
Je kan denken aan (eenvoudig) muziek luisteren (wat is je doelgroep?) , een programmaatje maken, en mensen aktief mee laten doen (meezingen, muziek uitzoeken) .
Er is zoveel nog meer te vertellen.
Reageren kan altijd via
www.muziekkompas.nl
Vr.gr.Leo Bouma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?