Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

wie kan me helpen met informatie.

• orit

Ik zou het in het kort uitleggen in 1993 tot en met 1996 heb ik

aktiviteiten begeleiding gestudeerd.( 3 jaar) de theoretisch gedelte ben ik geslagd maar, moest nog 1 jaar stage lopen om mijn diploma te halen.

Door personelijke omstandighedden kon ik het niet af maken.

Wat ik nu nog heb zijn mijn resultatenoverzicht (cijferlijst) van alle module waar ik voor ben geslagen, maar daar voor heb ik geen certificaaten gekregen.,

zou het nog mogelijk zijn om als nog de certificaaten aan te vragen en waar?

zou ik met deze cijferlijst de studie verder kunnen studeren om als nog de opleiding af te ronden zodat ik een diploma kan krijgen.

wie weet iets ?

of waar ik terecht kan?

Wachtend op jullie reactie.

Orit.

• inge

ten eerste hoop ik dat je niet al te hard geslagen bent (2e alinea 1e zin..) je zou eens contact op moeten nemen met je oude school (de lokatie waar je je opleiding hebt gedaan) zij moeten eventuele certificaten nog hebben.

Zo niet dan weten zij vast wel waar je die certificaten wel op kunt halen

Werkstukken die je gemaakt hebt tijdens je opleiding worden over het algemeen maar 5 jaar bewaard.

• orit

Dat heb ik toen destijds gedaan maar, de school zei dat hun dat niet doen,certificaaten geven, en een paar maanden gelleden heb ik het weer aan gevragd maar zonder resultaat.

Zelf vind ik het ook vreemd,daarom heb ik mijn vraag op het prikboord gezet.

Ik vind het ook zonder voor mijn studie,

Ik zou het leuk vinden om als aktiviteiten begeleidster te gaan werken.

ik heb wel alle modules behald,dat staat ook op mijn resultatenoverzicht (cijferlijst) dat heb ik nog wel gelukig.

wat ik nog mis is 1 jaar stage.

Ik dank je zeer voor jou reactie, weet je nog iets evt hoor ik het graag.

orit.

• Jessica

Misschien bij een ROC opleiding? Die hebben deeltijd opleidingen waar je kunt instromen….