Dag allemaal,
Ik ben opzoek naar een partime baan als activiteitenbegeleidster in de regio Flevoland, Amsterdam, Utrecht en Hilversum. Ik wil dit jaar de opleiding SPH gaan doen ( deeltijd). Na mijn opleiding SPW 4 activiteitenbegeleiding ben ik 7 maanden werkzaam geweest als AB'er op mijn jaar stage plek Verpleeghuis Polderburen, in Almere. Daarna ben ik een jaar op reis geweest in Australië. Bij terug komst was er voor mij helaas geen mogelijkheid meer om mijn AB functie op te pakken.
Het is erg moelijk voor een 21 jarige Ab'er een baan te vinden. Vaak word ik afgewezen omdat ik te weinig ervaring heb. Dit terwijl ik 1 jaar vrijwillig heb gewerkt als assistent AB'er, een jaar stage in AB heb gedaan en 7 maanden werkzaam ben geweest als AB'er. De doelgroep waarmee ik werkte waren psychogeriatrische cliënten en somatische cliënten.
mijn vraag was of jullie misschien tips voor mij hebben of wat goede adressen hebben waar ik nog verder in kan solliciteren.Ik zou het erg leuk vinden om wat van jullie te horen.
bora@jctotum.nl