Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

werken en leren

• jacqueline D

hoi, ik het in juni 2006 mijn diploma swp-4 AB en ga daarna SPH doen. Nu wil ik graag die SPH in een werken-leren vorm doen, maar ik weet niet hoe. Wil iemand mij hierbij helpen en/of tips geven? THANX!!!!

• Gizmo

Gewoon bij een instelling informeren waar je zou willen werken of ze deze manier van opleiden aanbieden

• daffie

Gizmo, opzich is het wel een goede tip van jou om bij een instelling te reageren…maar uit ervaring weet ik dat er weinig instellingen zijn die deeltijd SPH-opleiding /werkgelegenheid aanbieden.

Ik zoek zelf ook al vanaf April naar een deeltijd baan om ook de opleiding SPH deeltijd/werken en leren te kunnen volgen, maar het loopt nog geen vaart en ik ben heel druk bezig met zoeken:)

Heeft iemand anders dan misschien nog andere tips???

Groetjes Daphne

Wie mij kan helpen mag mij ook een mail sturen

• Deborah Holzhaus

Daphne ik weet precies wat je bedoeld.

ik wil dezelfde opleiding gaan doen dit jaar en het is heel erg moeilijk een baan te vinden.

het enige dat ik je kan aanraden is : solliciteren als een gek en blijven bellen!!

laat je zelf horen, laat je naam vaak vallen en idd ga bij instellingen langs.

mocht voor jou de baan niet lukken kan ik je aanraden de opleiding voltijd te gaan doen en deeltijd een rot baantje erbij te nemen om je financien te regelen.

je kan me altijd mailen bora@jctotum.nl