Hallo,
Ik ben Jessy, 30 jaar en ik ben me serieus aan het oriënteren in de zorgsector. Op mijn huidige werk (veelal secretarieel/organisatorisch) ben ik een beetje uitgekeken en ik ben van plan me compleet om te scholen als ik iets vind dat me na aan het hart ligt. De zorgsector heeft me altijd wel aangetrokken en ik heb inmiddels een dagje meedraaien op een activiteitencentrum kunnen bewerkstelligen.
Toch zou ik me graag wat breder oriënteren voor ik een richting kies waarin ik me verder wil ontwikkelen. Aangezien op dit prikbord veelal mensen komen die al werkzaam zijn in de sector, is het wellicht wat makkelijker om wat vrijblijvende meedraai-dagjes in de wacht te slepen. Ik kan eigenlijk altijd wel op vrijdag, zaterdag of zondag en mijn interesse gaat uit naar verstandelijk gehandicapten van een hoger niveau, ouderen of mensen die op latere leeftijd gehandicapt zijn geraakt.
Heb je een mogelijkheid of een keer wat extra handjes nodig? Bel me dan: 06 - 40 480 917. Ik hoef er uiteraard niets voor te hebben, voor mij is de opgedane ervaring beloning genoeg.
Alvast dank!