Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

opleiding activiteitenbegeleiding

• Manon

Ik doe nu de opleiding woonbegeleiding en ben eind eerste jaars. Ik wil echter de activiteitenbegeleiding doen. Vanwege de verwerking ven priveomstandigheden ben ik helaas gezakt voor de praktijk dit jaar. Mijn cijfers op school zijn ruim voldoende.

Mijn voorkeur gaat echter uit naar de activiteitenbegeleiding en hoop voor het nieuwe schooljaar een opleidingsplek te vinden in Rotterdam of omgeving. Ik volg nu de opleiding bij het Albeda college en ben hier zeer te spreken over.

Wie heeft voor mij een gouden tip ??

• A

heb je voorkeur voor een doelgroep??

• Manon

Nee, ik werk nu met gehandicapten en heb als puber heel even gewerkt in een verpleegtehuis !

Weet je wat voor me ? Ben zeer nieuwsgierig !! A schreef:

>

> heb je voorkeur voor een doelgroep??

• A

Je kunt eens kijken op;

www.maaskring.nl

www.ipse.nl

www.zorggroepwaterwegnoord.nl

Bel hen eens voor informatie!

Er zijn nog meer verpleeghuizen en gehandicaptenzorg instellingen in onze regio. Zoek het eens op op het net en bel de instellingen!

Heel veel succes

• peggy

ik volg in den bosch de opleiding spw 4, maar op deze opleiding wordt je voor beide opgeleid. Ik heb dus straks over 3 a 4 jaar een diploma voor beide. Misschien kun je bij andere roc's kijken of daar ook zo'n mogelijkheid is.

succes!

gr Peggy

• Nicky

Wil de opleiding spw4 activiteitenbegeleiding gaan doen.

Maar de kosten zijn te hoog,zit momenteel nog met een uitkering.

Ik vroeg me af of het mogelijk is om tijdens de studie te werken in deze branche om de studie te bekostigen.

met vriendelijke groet N Ruhé

• Rosemarie01

Hoi Nicky

Ik weet niet hoe oud je bent.

Maar ik heb 4 jaar geleden spw 4 gedaan waarvan ik 32 uur werkte en 1 dag inde week naar school ging

Dus ik had gewoon een salaris.

Deze opleiding was via het ID Collega en de baan heb ik zelf gezocht.

Succes