Wie werkt er in de ouderenzorg met activiteitenplannen voor individuele activiteiten?
Graag ontvang ik een voorbeeld en een omschrijving van de items als dat kan!
groeten van Jacoline
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsJacoline Goossen schreef:
>
> Wie werkt er in de ouderenzorg met activiteitenplannen voor
> individuele activiteiten?
> Graag ontvang ik een voorbeeld en een omschrijving van de
> items als dat kan!
> groeten van Jacoline
Hoi Jacoline,
Ik ben ook op zoek naar deze activiteiten plannen.. meen je nou dat ik die ergens kan vinden.. Hoop dat er snel een reactie komt op je bericht..
Gr. Wendy
Hoi,
Neem een A4
Eerste kolom; Naam;
kamer;
start groep;
Tweede kolom in twee delen; doelstelling / interesse en hobby's
Derde kolom; deelname; bijvoorbeeld maandag, dinsdagmiddagenz.
Hieronder twee rijen van 4 kolommen Maandag / vrijdag
dinsdag / zaterdag
woensdag / zondag
donderdag / aandachtspunten
In de kolommen zet je het tijdstip en de activiteiten die niet op het vaste programma staan en niet door de groep gedaan worden. de individuele activiteiten kunnen in dezelfde tijd vallen als die van de groepsactiviteiten, maar ook daarbuiten. Ook de activiteiten die buiten jouw tijd om worden gedaan, zoals bijvoorbeeld vast marktbezoek of familiebezoek of kapper moeten er op staan. Dit is ook onderdeel van het individuele plan van die persoon. In de kolom “aandachtspunten”kun je dingen zeggen als; “mevr. reageert goed op humor”, “meneer hecht veel waarde aan het voorbidden van het middaggebed”.
Ik kan je ook helpen met het opzetten van een individueel therapeutisch plan, maar ik geloof niet dat is waar je naar op zoek bent?
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?