Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

begeleidingsplan

  • I Geelhoed

    Voor mijn opleiding moet ik voor een client een begeleidingsplan maken, ik weet wel ongeveer wat er in moet komen, maar graag zou ik er een voorbeeld van willen zien.

    Heeft iemand zo'n voorbeeld voor mij waarin beschreven staat hoe je een activiteit stap voor stap met deelhandelingen enz uitvoerd, als ik zo.n plan zie weet ik beter wat er van mij v erwacht word.

  • gerda

    hoi, ik moet ook voor het eerst een begeleidingsplan maken. ook wij hebben geen voorbeeld, ik heb het activiteitenpaln van deze site genomen en ben die gaan invullen, dan kom je al een heel eind. verder is het goed met je praktijkbegeleider te praten wat er allemaal in moet, die heeft het vast al eens eerder meegemaakt dat iemand zo'n plan moest schrijven. succes, gewoon doen en dan hoor je op school wel of het goed is, leg het op tijd voor aan je docent en misschien staat er voor de opleiding ook wel een en ander op papier waar je je aan moet houden.

    groetjes, gerda