Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

vragen, discussie,...

  • de beheerder

    Welkom op deze forumpagina.

    Je kunt hier oproepen doen, een discussie starten, vragen stellen, je studieboeken te koop aanbieden…., kortom, een prikbord voor alles wat met activiteitenbegeleiding te maken heeft.

  • Maureen

    Voor mijn studie heb ik een vraag aan iedereen die dit leest. Ik vind dat er wat betreft activiteitenbegeleiding erg weinig te vinden is over echte nieuwe ontwikkelingen. Het waarom, hoe het een en ander opgezet is etc. etc. Ik heb voor mijn studie externe ontwikkelingen nodig die van invloed zijn op het intern gebeuren. Ik werk in een woonzorgcentrum voor ouderen. Dus alles m.b.t. ontwikkelingen ben ik in geinteresseerd dan wie weet wat ik kan gebruiken voor mijn studie én voor mijn werk. Lijkt me leuk om hier meer over te horen.

    Groeten

  • Saskia

    Heb je al in het tijdschrift de AS gekeken. AS staat vvoor activiteiten sector.

    Hier staan vaak goede dingen in over de ontwikkelingen binnen de ouderenzorg.

    Succes groetjes Saskia

  • Heleen

    Ik zou wat meer willen weten over ontwikkeling op het gebied van tekenen indit beroep.

    Heb je informatie hierover laat me het weten ook als je handige tips hebtMaureen schreef:

    >

    > Voor mijn studie heb ik een vraag aan iedereen die dit leest.

    > Ik vind dat er wat betreft activiteitenbegeleiding erg weinig

    > te vinden is over echte nieuwe ontwikkelingen. Het waarom,

    > hoe het een en ander opgezet is etc. etc. Ik heb voor mijn

    > studie externe ontwikkelingen nodig die van invloed zijn op

    > het intern gebeuren. Ik werk in een woonzorgcentrum voor

    > ouderen. Dus alles m.b.t. ontwikkelingen ben ik in

    > geinteresseerd dan wie weet wat ik kan gebruiken voor mijn

    > studie én voor mijn werk. Lijkt me leuk om hier meer over te

    > horen.

    >

    > Groeten