Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

beiers bont borduren

  • quilt1

    heel graag wil ik met/op beiersbont gaan borduren heb in de winkel 1 boekje van h.beukers gekocht maar kon verder niks vinden wie kan me aan meer adressen of patronen helpen

  • brclan

    ik heb wellicht ook nog patronen , ik zoek ze op en copieer ze? Of heb je ze al?

    Ik had je een mailtje gestuurd maar niets gehoord?

  • Gonnie

    Ik zou heel graag wat patronen willen vragen ,het is voor vrijwillegers werk ,we zijn het aan

    bejaarden en voor mensen met een beperking het te leren.

    Vriendelijke Groeten Gonnie

  • Rosemarie01

    Hoi Gonnie

    Als je je email adres geeft kan ik wel wat patronen scannen

    Na veel speurwerk in oude handwerktijdschriften heb ik het ea gevonden

    groetjes Rosemarie

  • Annet

    Hallo Rosemarie,

    Ik heb een heel brutale vraag, maar mijn mams heeft een herseninfarct gehad en wij zijn bezig met haar om haar oude hobby borduren weer een btje op te pakken.

    Nu heb ik alleen voorbeeld op stof, maar ik kom er niet helemaal uit. Zou ik ook patronen kunnen krijgen tegen een vergoeding????

    Groetjes Annet

  • Rosemarie01

    Hoi Annet,

    Tuurlijk kan dat.

    Geef je mail adres even door.

    Dit kan via een persoonlijkbericht te sturen doormiddel van mijn naam aan te klikken.

    Groetjes Rosemarie

    ps: kom je er daarna nog niet uit kunnen we misschien nog een andere oplossing vinden om je het borduren te leren want als je het weet is het best makkelijk.

  • meryem

    goede middag

    kunt u mijn aan patronen helpen voor beiersbont te borduren ik heb 1 boekje maar die vind ik niet zo mooi (het boekje is blauw met een klap roos aan de voorkant

    bijvoorbaar dank

    m ligtenberg )

  • Rosemarie01

    Als je je email adres geeft kan ik wel wat patronen scannen

    Na veel speurwerk in oude handwerktijdschriften heb ik het ea gevonden

    groetjes Rosemarie

  • wijkaatje

    Ik ben een activiteitenbegleidster in een verzorgingstehuis en ben opzoek naar patronen voor beiersbont die op grove wafelstof kunnen Deze stof heb ik gekozen omdat ik ook werk met mensen die maar 1 hand kunnen gebruiken.

    Alvast bedankt!!!

  • bertha

    Hallo

    Zal je mijn ook wat patronen willen sturen van beierse bont borduren

    ik zal er blij mee zijn

    bedankt Bertha