Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Snoezelactiviteiten

  • Els Murman

    Ha Cindy

    Ook ik werk op een gesloten afdeling als helpende met pg bewoners.

    Ik ga samen met een collega naar een Snoezel Doe-dag in Weesp, wij zijn ook bezig het snoezelen weer van de grond te krijgen.

    Wat er nu al wordt gedaan is o.a hand massages, dit is zeer ontspannend voor de bewoner.

    ik hoop dat je hier al wat mee kan.

    vriendelijke groet

    Els Murman

  • tonny loenen

    hallo hanneke,

    ik zit hier net op te kijken en lees dat jij in het verleden een boek hebt gemaakt met aktiviteiten voor ouderen met een dementie, ik werk in een psychogeriatrisch verpleeghuis en wij zijn op zoek naar passende belevingsgerichte aktiviteiten, wellicht zouden wij iets aan jou boek kunnen hebben, zou je dit digitaal naar mijn mail adres kunnen sturen\/

    alvast bedankt, gr. tonny

  • t.loenen@vivium.nl

    hallo hanneke,

    je berichtje over de snoezelaktiviteiten is inmiddels al een paar jaar oud, de interesse voor jou boekje is er in ieder geval wel. als je in de gelegenheid bent zou je dat dan kunnen mailen zodat wij, werkend in een psychogeriatrisch verpleeghuis, wellicht wat bruikbare ideeën uit kunnen halen\/

    alvast bedankt. \tonny

  • marga Witteman

    Hallo LS,

    Hierbij wil ik doorgeven dat ik 6 juni als begeleiding van de Olympia 40A koomt snoezelen.

    Dit is al bekent bij jullie staat ook al in de agenda.

    Maar jullie willen nog dat wij een een bevestiging invullen maar onze mails zijn niet bekend.

    Willen jullie de bevestiching nog naar ons opsturen zodat ik ze kan invullen alvast bedanktr.

    mijn werk aderes is :

    Olympiaweg 40A 2188BJ Hillegom

    olympiaweg40A@hartekampgroep.nl

    Grt Marga Witteman