Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

profileringopdracht

  • Marissa

    Hoi

    Voor mijn eindopdraht moet ik een profileringsopdracht maken. Ik werk nu met dementerende ouderen ( dagbehandeling PG), en nu moet ik een onderwerp gaan bedenken voor mijn profilering.

    We maken helaas al gebruik van een levensboek, dat zou anders een mooie eindopdracht zijn geweest..en ik loop nu echt vast..

    Hebben jullie misschien nog interressante onderwerpen voor mijn profilering?

    XxX Marissa

  • Jet

    Probeer eens goed te kijken naar wat je mist in het werk met je doelgroep. kleine dingen die je mist kunnen leuke onderwerpen zijn!

    Misschien moet je eens een dag(deel) elders met demente mensen mee lopen om te kijken of er daar dingen zijn die jullie nog niet hebben.

  • Rianne

    Hoi,

    Misschien kun je iets met aroma therapie doen. Bij ons in het verzorgings tehuis wordt er veel meegwerkt. De arts is het er alleen niet helemaal mee eens.

    Succes Rianne

  • marieke

    peuterprojecten, dierenaaiprojecten?

  • kim minten

    Beste lezer,

    Zou iemand een profilieringsonderwerp weten voor een dagverplegingsafdeling?

    HELP ME PLEASE!

    antwoord aan Marissa,

    MIsschien kun je denken aan dementeren die euthanasie willen plegen? In welke stadia mogen ze dit nog beslissen of zouden deze regels misschien aangepast moeten worden?